Elindult Befektetés a jövőnkbe sorozatunk!

Nemzetközi kutatási, fejlesztési háttérrel rendelkező vállalatként a célunk a magyar mezőgazdaság, a termelők számára elérhetővé tenni nemcsak növényvédő szereket és vetőmagokat, hanem minél teljesebb körű megoldások biztosítása a XXI. század legújabb innovációi által.

Különösen fontos kérdések ezek, hiszen a COVID-19 világjárvány óriási kihívást jelentetett és jelent nemcsak a vállalat, hanem a társadalom minden tagja számára. A mezőgazdaság, az élelmiszertermelés biztonsága és biztosítása stratégiai kérdés, élelmiszerre, mindenkinek, minden nap szüksége van, a mezőgazdasági termelés nem állhat le. A társadalom minden szereplőjének tudatosan és felelősen kell cselekednie, így a termelőknek is. A genetikai erőforrások, a növényvédelem, a Crop Science legújabb innovációi és csapatának szakmai tudása segítséget jelent a termelőknek, hogyan tudnak megfelelni az egyre szigorúbb környezetvédelmi előírásoknak, a terméseredmény és a minőség csökkenése nélkül, a bevételük, megélhetésük biztosítása mellett.  

2020-ban készült a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer” közvélemény-kutatás. Magyarországon kívül a felmérést a térség több országában, Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában is elvégezte a Bayer megbízásából a Kantar kutatóintézet1. Az eredmények megmutatják, hogy a magyarokat érdekli leginkább a fenntartható fejlődés (78%), összevetésben a régió országaival. Az itt élőket (és a lengyeleket) érdekli leginkább, honnan kerül az étel az asztalunkra. 

Mindennapi tevékenységeink során számos megoldással segítjük a fenntartható mezőgazdasági termelést, a természetei és gazdasági fenntarthatóság érdekében. De hogy mit is jelent ez pontosan, és hogy hogyan biztosítható a fenntarthatóság és a termelékenység a legújabb innovációk alkalmazásával? 

Erre adnak választ a „Befektetés a jövőnkbe” elnevezésű, 8 részes videó- és podcastsorozatunk epizódjai, melyet a honlapunkon és közösségi média felületeinken teszünk közzé hétről-hétre. 
A videókhoz kapcsolódó podcastekben munkatársaink és neves szakértők az egyes témakörök által felvetett kérdéseket járják körül.

 

Kövesse figyelemmel Ön is az epizódokat és ismerje meg behatóbban a Bayer fenntarthatósági törekvéseit, innovációit, hiszen alkalmazásuk befektetés a jövőnkbe!

Kapcsolódó linkek:

Befektetés a jövőnkbe  ///  Youtube  ///  Podcast  ///  Facebook 


 
1A Kantar kutatóintézet által végzett „Bayer Barometer” felmérés, 2021. augusztus: országos, reprezentatív felmérés a 18 évnél idősebbek körében, minta mérete: N=500